Τρίτη, Ιουνίου 27, 2006

Eπισκευών συνέχεια..
Δέν ειναι η πρώτη φορά που κάνουμε επισκευές στό σπιτι.(Διατηρητέα οικοδομή του '30).Κάθε φορά έλεγα αυτή θα ειναι η τελευταία. 'Ελα όμως που η μνήμη μου ειναι ασθενής και κάθε λίγο θέλω και κάτι να αλλάξω-βελτιώσω.Ξεχνώ οτι τά μαστόρια κανονίζουν την πορεία και τον χρόνο των εργασιών.Ξεχνώ την αναστάτωση που δημιουργειται αναπόφευκτα σε όλο το σπίτι.
Το καλό αυτή τη φορά ειναι οτι τα παιδιά δεν μένουν πιά μαζί μας.Ετσι η ταλαιπωρία περιορίζεται σ'εμένα και τον άνδρα μου (ή στον σύντροφό μου κατά το πιο σύγχρονο).
Η πρόοδος των εργασιών πάει σαν τον κάβουρα.Την πρώτη βδομάδα ξήλωσαν την παλιά εντοιχισμένη ντουλάπα,γιά να πάρουν τα σωστά μετρα.Την δεύτερη ο ηλεκτρολόγος πέρασε καινούργιες γραμμές. Σκαψίματα,μπάζα,σκόνη,βρωμιά μπρ!...Την τρίτη ο γυψοσανιδάς αποκατέστησε τις ατέλειες στούς τοίχους και στήν βεράντα. Είπαμε επι τη ευκαιρεία να διορθώσουμε κάτι τις και εκει.Αυτή την εβδομάδα περιμένω τον μπογιατζή και τόν πατωματά. Αν θα ειμαστε τυχεροί!

14 Comments:

Blogger el-bard said...

Έχω ένα σπίτι εξοχικό στη Βόρειο Εύβοια, σ' ένα απίθανο χωριό. Σκέψου, το όνομά του είναι Αγριοβοτάνι. Απίθανο σου λέω. Λοιπόν, αυτό το καλοκαίρι είπαμε με τη "σύντροφό μου" να φτιάξουμε ένα τζάκι για να μην ανάβουμε σόμπα το χειμώνα και να δημιουργούμε και την απαραίτητ ατμόσφαιρα για να μας ελκύει. Στη διαδρομή και μέχρι να φτιάξουμε το τζάκι διαπιστώσαμε πως τα πατώματα στις κρεβατοκάμαρες θέλουν αλλαγή, μετά μεγαλώσαμε ένα δωμάτιο που βρισκόταν στην πίσω αυλή και το κάναμε ανθρώπινο, φτιάξαμε καινούρια κουζίνα μια και τα παλιά ντουλάπια δε βλέπονταν, αναπτύξαμε την μπροστινή βεράντα ένα μέτρο στο φάρδος της επί οκτώ στο μήκος, την πλακοστρώνουμε, ρίξαμε τσιμμέντο γύρω-γύρω από το σπίτι γιατί το παλιό είχε ραγίσει, αλλάξαμε το χαγιάτι και βάλαμε κεραμίδια στην πίσω βεράντα, θα βάψουμε όλο το σπίτι εσωτερικά κι εξωτερικά μαζί με όλα τα κουφώματα και, μάλλον, στα τέλη Αυγούστου θα αλλάξουμε και τα κεραμίδια της στέγης.
Μπορείς να μου πεις τι διάολο το θέλαμε το τζάκι;

28/6/06 1:17 π.μ.  
Blogger scalidi said...

Υπέροχα! επισκευών συνέχεια... έτσι να το βάψετε ωραία χρώματα, τα χρώματα της ζωής και της αγάπης σας...

28/6/06 2:26 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

@el-bard
Ειναι αυτό που λένε οτι:τρώγοντας έρχεται η όρεξη! Αξίζει ομως τον κόπο οταν κατι το αγαπάς πολύ, να το φροντιζεις κιόλας.Οταν τελειώσει με το καλό, σίγουρα θα πηγαίνετε με άλλο κέφι και πιό συχνά.

28/6/06 5:23 μ.μ.  
Blogger el-bard said...

Ναι!

29/6/06 1:36 π.μ.  
Blogger scalidi said...

αχ, παρούσα μου, κέρνα με κανένα καφεδάκι με τα χεράκια σου, γλυκό-γλυκό, που είμαι λυπημένη τώρα...

29/6/06 3:58 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Θά ήθελα πολύ να σε βοηθήσω να αλλάξεις διάθεση.Αν ήξερα το λόγο της λύπης σου... και μακάρι αυτό να γινότανε με ενα γλυκό καφέ.
Τό μόνο φάρμακο που βρήκα εγω γιά την δική μου περίπτωση ειναι να μην σκέφτομαι.Ενοείται το πρόβλημα.
Και να περιμένω.....
Λές να ισχύσει αυτό που λέει ο Κοέλο, οταν θέλει κάποιος πολύ κτλ..

29/6/06 5:27 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

ξέρω εγώ, βρε παρούσα μου, θέλω πολύ, αλλά το σύμπαν αρνείται πεισματικά...να σου στείλω email;

29/6/06 5:31 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

ωχ, δεν έχεις email. δεν πειράζει. απλώς είσαι μεγαλύτερη και μπορεί να μου έλεγες καμιά κουβέντα παρηγοριάς. φτάνει που με ακούς και αισθάνεσαι τη λύπη μου...

29/6/06 5:35 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Koιτα στα email σου.
Σε θεωρω 'δικό μου' άνθρωπο.

29/6/06 8:11 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

Καλό Σαββατοκύριακο, θα τα πούμε τη Δευτέρα. Να ξέρεις ότι ξαλάφρωσα λίγο που σου μίλησα, γιατί δεν είχα και άλλη διέξοδο να συζητήσω το θέμα. Να ξεκουραστείς από τις επισκευές σου...Θα σε περιμένω στο μέιλ μου

30/6/06 6:05 μ.μ.  
Blogger J. said...

Welcome to the Bloggers' Club. Και καλά ξεμπερδέματα με το σπίτι...

1/7/06 2:01 π.μ.  
Blogger scalidi said...

ευχαριστώ για άλλη μια φορά, εσύ ξέρεις

2/7/06 5:25 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

Τι κάνεις καλέ εσύ; Σε συναντάω στον κ. ΝΔ και είμαι πολύ περήφανη για σένα για τις απόψεις που εκφράζεις...

5/7/06 5:47 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Ευχαριστω γιά τα καλά σου λόγια.
Ειμαι πολύ κουρασμένη και η διαθεση μου πολύ πεσμένη.
Παρ'όλα αυτά σε διαβαζω.Οι αναλυσεις σου όμως μου πέφτουν κομματάκι 'δύσκολες'.
Ευχομαι να είσαι ΚΑΛΑ.

5/7/06 11:54 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home