Παρασκευή, Μαΐου 06, 2011

...και περιμένοντας πέρασαν χρόνια....

Μόνο κάπως έτσι θά μπορούσα νά δικαιολογήσω τήν απούσία μου από το μπλοκ :
Μεσολάβησαν πολλά γεγονότα όλον αυτό τόν καιρό πού όμως δέν μου άφησαν το
περιθώριο ή τήν ψυχική διάθεση να άσχοληθω μαζί του.
Θά τά αναφέρω μέ τήν σειρά όπως ήρθαν:
Παντρεύτηκε ο μεγάλος μου γυιός τό καλοκαίρι του 'ο8.
Το γεγονός βέβαια είναι πολύ ευχάριστο(!) η διαδικασία όμως ήταν πολύ τραυματική γιά μάς γιατί μάς
εκαναν να νιώσουμε ξένοι καί να μήν το χαρούμε όσο θα έπρεπε (καί νά σκεφτεί κανείς ότι δέν είχαμε κανένα πρόβλημα μέ τήν νύφη μας).
Στό τέλος του καλοκαιριού πέθανε η μητέρα μου η οποία άν καί απούσα τά τελευταία χρόνια λόγω άνοιας καί παρόλη τήν φροντίδα καί τήν ευθύνη πού είχα μού δημιούργησε ένα κενό που χωρίς υπερβολή τό έχω ακόμη( φαίνεται οτι τελικά τά... παιδιά δέν μεγαλώνουμε ποτέ...)
Το ΄09 κύλησε ήρεμα άν εξαιρέσεις τά προβλήματα μέ τόν δεύτερο γυιό μου, πού δέν σταματούν ποτέ άν και πάντα ελπίζω γιά τό καλύτερο γιατί τό αξίζει!
α...! καί βέβαια ξέχασα το σημαντικότερο! Αυτό το καλοκαίρι απέκτησα εγγονή. Εγινα λοιπόν κ
αι γιαγιά!