Κυριακή, Νοεμβρίου 19, 2006

Οσο μεγαλώνω, τόσο πιό πολύ μοιάζω τον μπαμπά μου. Εργατικός,(μέχρι τα βαθειά γεράματα), ήσυχος, μοναχικός, ολιγομίλητος,απίστευτα υπομονετικός,συχνά παρεξηγημένος.Τόν θυμάμαι τα βράδια δίπλα στο ανοικτό ραδιόφωνο να κάνει ενα τελευταίο τσιγάρο -γιά χάρη μου- πρίν πάει γιά ύπνο και μέχρι να κοιμηθω εγώ.Γιατί το ραδιόφωνο ηταν στο καθιστικό, οπου και το ντιβάνι που με φιλοξενούσε.Τότε το τσιγάρο δεν μ΄ενοχλούσε. Η παρουσία του πατέρα ηταν γιά μένα η εγγύηση ενός ασφαλούς ύπνου. Φοβόμουν το σκοτάδι.
Τώρα, δεν το φοβάμαι.Οταν σηκώνομαι μέσα στην νύχτα, γυρίζω στα δωμάτια χωρίς να αναψω τα φώτα.Ολα ειναι τόσο γνώριμα... και οι αποστάσεις χιλιοκαμωμένες. Άλλα φοβάμαι τώρα που δεν μ' αφήνουν να κοιμηθώ. Τις έννοιες, που με βασανίζουν.
Άραγε, τι θα ξημερώσει αύριο;

12 Comments:

Blogger el-bard said...

Έλα, ντε!!! Τι θα ξημερώσει;;;
Ό,τι και να ξημερώσει, paroussa μου, θα το αντιμετωπίσουμε. Με χαμόγελο ή με βρισιές, με χαρά ή με λύπη, όλα, όλα ανθρώπινα, όλα θα τα αντιμετωπίσουμε.
Το θέμα είναι να μη μας πάρει αποκάτω. Και θα μας πάρει από κάτω, -αν μας πάρει- όχι γιατί αυτό θα είναι πολύ μεγάλο κι ασήκωτο, αλλά γιατί εμείς θα είμαστε πιο αδύναμοι και πιο μικροί απ' αυτό. Ή κουρασμένοι. Κοίταξε μέσα σου και πάρε δύναμη από τον ίδιο σου τον εαυτό κι απ' όσα έχεις περάσει μέχρι τώρα. Αυτό θα σε δυναμώσει.
Κοίταξε γύρω σου τη δυστυχία να χτυπάει τα πόδια της στις πλάκες του πεζοδρομίου. Κι αυτό θα σε δυναμώσει.
(leftbar@hotmail.com)

19/11/06 10:03 μ.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

αύριο είναι μια καινούρια μέρα, που έλεγε και η υπερφίαλη Σκάρλετ Ο' Χάρα...Φιλιά Παρούσα μου, θα έχεις νέα μου σύντομα γι' αυτό που ξέρεις. Να είσαι καλά και να σας προσέχεις.

20/11/06 12:28 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

@ el-bar
Δεν μπορείς να φανταστείς τη χαρά που μου δίνεις με το ειλικρινές, όπως φαίνεται, ενδιαφέρον σου.Διαβάζω και δεν το πιστεύω.Ενας άγνωστος,κάποιος που δεν με ξέρει, ασχολείται σοβαρά μαζί μου.Ανησυχεί για μένα, θέλει να με βοηθήσει και τα καταφέρνει με τον μεστό του λόγο.Με συγκίνησες.
Δέν θέλω να παραστήσω την μαρτυρα. Ξέρω,υπάρχουν πολλών ειδων δυστυχίες
Εγω αγωνίες εχω.

20/11/06 7:25 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

@scalidi
Ευχαριστω πολύ Σταυρούλα,να είσαι καλά.

20/11/06 7:30 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Ασχετο.
Γιατι ο αριθμός των σχολίων δεν γράφεται και στο άρχικό μου κείμενο;f

20/11/06 8:22 μ.μ.  
Blogger Heliotypon said...

Να ξέρεις ότι δεν είσαι μόνη σου στην αγωνία! Βέβαια αυτό δεν σε παρηγορεί αλλά τουλάχιστον να ξέρεις ότι έχεις παρέα. Ποιός λίγο ποιός πολύ, κουβαλάμε τον σταυρό μας (γιατί άραγε;). Το αντίδοτο: να βρούμε μικρές χαρές που να τις απολαμβάνουμε συχνά. Οι μεγάλες σπανίζουν. Οι μικρές είναι οι σημαντικές, Γιατί προσφέρονται σχεδόν χωρίς αντάλλαγμα και στο σύνολό τους βελτιώνουν τη ζωή μας!

21/11/06 6:22 π.μ.  
Blogger paroussa said...

@heliotypon
Συμφωνω μαζί σου.Οι μικρές χαρές ειναι οι σημαντικές.Μας κάνουν να ξεχνιώμαστε.

21/11/06 11:26 μ.μ.  
Blogger weirdo said...

Πάντα θα μας βασανίζουν οι έννοιες, ποτέ δεν θα πάψουν να μας φοβίζουν.. Κρατιόμαστε στις όμορφες στιγμές μας, ακόμη περισσότερο αυτές που πηγάζουν από τη δική μας δύναμη και παίρνουμε κουράγιο.. Ό,τι κι αν μας ξημερώνει η κάθε μέρα.. (το ό,τι ξεπεράσατε το φόβο του σκοταδιού δείχνει από μόνο του άνθρωπο που δεν το βάζει εύκολα κάτω..!)Καλημέρα:)

23/11/06 10:21 π.μ.  
Blogger paroussa said...

@weidro,
Eυχαριστώ γιά τα παρήγορα λόγια σου.
Η αλήθεια είναι οτι αν και είμαι στενάχωρος άνθρωπος και "πέφτω" εύκολα,δεν σταματω την προσπάθεια, δεν παραδίδομαι εύκολα. Σηκώνομαι και συνεχίζω να ελπίζω.

24/11/06 12:40 π.μ.  
Blogger Tradescadia said...

Paroussa μου, το αύριο είναι άγνωστο και δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα γι'αυτό. Το καλύτερο είναι να κάνεις το ΤΩΡΑ σου όσο καλύτερο γίνεται. Στο παρόν είναι η ζωή. Ούτε στο πριν, ούτε στο μετά. Και τις έννοιες κάντες μπαλόνια που θα σε σηκώσουν ψηλά να πετάξεις. Στο χέρι τους είναι;

26/11/06 10:55 π.μ.  
Blogger paroussa said...

@tradescadia
μου άρεσε πολύ αυτό με τα μπαλόνια.
Σ΄ευχαριστώ.

27/11/06 12:04 π.μ.  
Blogger Φοινιξ said...

Ότι και να ξημερώσει πρέπει να το αντιμετοπίσεις αναλόγος.Αν είναι κάτι κακό χαμογέλα φέρε όμορφες αναμνήσεις στο μυαλό σου και προσπέρασε το.
Αν είναι κάτι καλό κάνε το ανάμνηση για να σβήσεις με αυτή το επόμενο κακό που θα σου έρθει.

Καλό σου βράδυ

10/1/07 8:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home