Τρίτη, Αυγούστου 22, 2006

Εχω πολύ καιρό να γράψω. Οσες φορές το προσπάθησα δεν μου ερχόταν τίποτα.
Ούτε και τώρα. Ομως αυτή η απραξία με κάνει να αισθάνομαι άδεια. Φταίει η ζέστη ή
ο κακός μου ο καιρός;
Και τώρα, η φωτιά στην Χαλκιδική. Στο ωραιότερο κομμάτι της περιοχης της Θεσσαλονίκης.
Δεν χορταίνει ο άνθρωπος με τίποτα. Ευκαιρία οι κεραυνοι γιά τους οικοπεδοφάγους.Θόλωσαν τα νερά.Τι αξία εχουν τα δάση μπροστά στο κέρδος από τις μεζονέτες;Τι αξία εχουν οι περιουσίες των άλλων αφου οι δικές τους θ΄αβγατίσουν;
Τι τους νοιάζει για τους απογόνους των άλλων; Αυτοι στους δικούς τους θα αφήσουν λεφτά και για τα εγγόνια τους!
Θεέ μου, αναρωτιέμαι,τί ειδους "άνθρωποι" ειναι αυτοί που κυκλοφορούν ανάμεσα μας;
Μπορούν να έχουν άλλα αισθήματα; Πως να φυλαχτούμε απ΄αυτούς;

17 Comments:

Anonymous Ανώνυμος said...

Αγαπητή παρούσα χαίρομαι που σε ξανασυναντάω,αν και λυπάμαι για την αφορμή που σε κινητοποίησε.Είμαστε όλοι πολύ λυπημένοι για την Κασάνδρα.Οσοι τη γνωρίσαμε έστω και σε διακοπές ξέρουμε για τι φυσική ομορφιά μιλάμε.Εσείς οι θεσσαλονικείς πολύ περισσότερο.Δεν ξέρω πώς μπορούμε να τους αντιμετωπίσουμε τέτοιου είδους ανθρώπους,η αλήθεια είναι πως φαίνονται ανίκητοι.Το να τα λέμε πάντως καμιά φορά μεταξύ μας οι επιθυμούντες αντίσταση, είναι ίσως εκτός από εκτόνωση και μια αρχή για να βρούμε τον τρόπο.Κουράγιο!

"η"

23/8/06 1:14 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Καλως ορισες anonymous.
Eιμαι πολύ θλιμμένη σήμερα.
Δεν υπάρχει σχεδόν τίποτε που να μου δίνει χαρά αυτό τον καιρό.
Προσπαθω μόνο, να κανω κουράγιο και να...ελπίζω.

24/8/06 12:34 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Θυμήσου,κι άλλες φορές στη ζωή σου θα είχες μαυρίλα και σκοτάδι.Στο τέλος πάντα ξημερώνει! Ψέματα;

"η"

24/8/06 12:29 μ.μ.  
Blogger Tradescadia said...

Paroussa χαίρομαι που επανήλθες, έστω και με μελαγχολική διάθεση! Η γραφή σπάνια δυστυχώς κινητοποιείται από τη χαρά μας! Όσο για την καφρίλα μερικών, είναι τόσο έντονη, που ο μόνος τρόπος να προφυλαχτεί κανείς είναι να την αγνοεί. Τόσο απλά...Είναι το χειρότερο που μπορείς να τους κάνεις!

27/8/06 11:52 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

tradescadia@
Μόνο που αυτοί,καλή μου,προλαβαίνουν και μας κάνουν την ζημιά.

28/8/06 5:39 μ.μ.  
Blogger cindaki said...

Καλησπέρα!

Ελπίζω σήμερα η διάθεση σου να είναι καλύτερη.

Δυστυχώς άνθρωποι απαίσιοι θα υπάρχουν πάντα...

29/8/06 6:50 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

γεια σου, καλή μου παρούσα. ελπίζω να είσαι ήδη λίγο καλύτερα. έτσι, να ελπίζεις εσύ, να ελπίζουμε κι εμείς. δεν έχουμε και άλλη διέξοδο. η ελπίδα μας κινητοποιεί πάντα να κινούμαστε προς αυτή με θάρρος.

30/8/06 6:00 μ.μ.  
Blogger scalidi said...

όλα καλά; σε έχω χάσει...

1/9/06 4:01 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Γειά σας κορίτσια,
Ελειπα ταξίδι γιά δουλειές και χάθηκα.Ειμαι, γενικά, καλά και σας ευχαριστω γιά το ενδιαφέρον.

6/9/06 5:37 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

6/9/06 5:41 μ.μ.  
Blogger el-bard said...

Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από έναν διαχειριστή ιστολογίου.

4/10/06 8:44 μ.μ.  
Blogger el-bard said...

Δεν ξέρω αν βλέπεις πια το blog σου, δεν ξέρω τι έχει γίνει σ' αυτό τον ηλεκτρονικό κόσμο γενικώς. Μόλις πριν από λίγο άφησα το πρώτο μήνυμα στη Σταυρούλα, ελπίζω όλοι να είστε καλά. Εγώ κάτι πέρασα και περνάω όλο αυτό το διάστημα...
Πάντως, χειμώνας έρχεται και πρέπει να μαζευτούμε λίγο, δε συμφωνείς;
Αν διαβάσεις το χαιρετισμό μου (ΚΑΛΟ ΧΕΙΜΩΝΑ, paroussa),
στείλε μου κάτι να δω πως είσαι καλά. Μια σκέψη, έστω...
Θα την λάβω, μην αμφιβάλλεις.

4/10/06 8:46 μ.μ.  
Blogger el-bard said...

Πού είσαι;;;;
Τι γίνεσαι;;;;
Στείλε κάποια μποτίλια στο πέλαγος με μήνυμα. Θα το λάβω.

8/11/06 1:45 π.μ.  
Blogger paroussa said...

Eiμαι στο πέλαγος.Χωρίς χαρτί, μολύβι, μπουκάλι.Ειναι δύσκολη πιά η επικοινωνία.Το μυαλό μου ειναι συνήθως άδειο.Ή πολύ γεμάτο.Δεν ξέρω...
Ευχαριστω που με θυμάσαι.

9/11/06 10:06 π.μ.  
Anonymous Ανώνυμος said...

Συμφωνώ και ανησυχώ στη σκέψη και μόνο, αν υποτιθέσθω, συμβεί κάτι σοβαρό σε....τούτη τη γης που την πατούμε, θα τρώει στην κυριολεξία ο ένας τον άλλον.

16/11/06 7:31 μ.μ.  
Blogger el-bard said...

Όπως και να'ναι, είναι πολύ αισιόδοξο που σε ακούσαμε πάλι. Αν θα ήθελες να επικοινωνήσεις μαζί μου, μπορείς να στείλεις e-mail. Μπορεί να μπορώ να βοηθήσω σε κάτι.
Θα το χαρώ πολύ.

17/11/06 12:42 π.μ.  
Blogger paroussa said...

@ιτς καλέ,
Ευχαριστω γιά την επίσκεψη.

18/11/06 8:23 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home