Πέμπτη, Απριλίου 08, 2010

Πάει τόσος καιρός από την τελευταία φορά που έγραψα στο ημερολόγιο μου, που σχεδόν ξέχασα πως γίνεται।
Κι εγω δεν ξέρω γιατι το θυμήθηκα! Ισως η μοναξιά, η μελαγχολία, η ανία
(ή η άνοια ) ποιός ξέρει...
Πολλά γεγονότα συνέβησαν μέσα σε δυόμιση περίπου χρόνια: γλυκά, γλυκόπικρα, πικρά, χαρούμενα,απογοητευτικά , απροσδόκητες καταστάσεις με άγνωστο μέλλων που ομως θέλουμε να πιστευουμε οτι θα ειναι θετικό।
Ειναι πολλά που θα ήθελα νά γράψω αλλά κατά βάθος φοβάμαι μήπως φανώ υπερβολική ή....
φοβάμαι να εκτεθώ...(;)

4 Comments:

Blogger Ferdinand+Miranda said...

legame me mia fili mou oti sunexws perimenoume na zisoume, sunexws perimenoume oti ''twra - twra'' tha kanoume to megalo vima. kai mia gnwsti tis, tis elege na fwnazei ''to twra einai twra, to twra einai twra''. filia

1/11/10 6:16 μ.μ.  
Blogger paroussa said...

Αυτό θά πει έκπληξη!
Υστερα από τόσους μήνες ενα σχόλιο στό μπλόκ μου!!! Πραγματικά το είχα ξεχάσει και μου το θύμισες. Πού-πώς με βρήκες;
Αν θέλεις γράψε μου κάτι γιά σένα.

Εγώ πέρασα μιά ζωή περιμένοντας. Ελεγα οτι έχω καιρό και πάντα
έδινα προτεραιότητα στούς άλλους.Νόμιζα οτι έτσι θα ήμουν... καλύτερη(!) κόρη, σύζυγος, μάνα ακόμη και αδελφή.Δέν έμαθα νά φωνάζω και τώρα δεν έχω πιά φωνή.

Στά 65 μου χρόνια κατάλαβα οτι τα θέλω μου είναι στα πλαίσια μιάς (καλοδιατηρημένης πρέπει να ομολογήσω) γιαγιάς.Δέν χωράω πιά παντού και πρέπει να έχω το νου μου να μήν τό παρακάνω.Ισως, αν ήμουν χορτάτη να μην με πείραζε ομως....
Τότε που έπρεπε να πω το τώρα σιώπησα!
Καί το χειρότερο είναι οτι δέν ξέρω αν κατάφερα αυτά γιά τα οποία θυσίασα τήν προσωπική μου ζωή....
Φιλιά κι από μένα.

1/11/10 9:33 μ.μ.  
Blogger Ferdinand+Miranda said...

tuxaia se vrika. kai στάθηκα ακριβώς επειδή μου...ταίριαζε γάντι αυτό που διάβασα. είναι κάτι που με βασανίζει συνεχώς, το να με βρω. Έχω μεγαλώσει σε πολύ καλή (νομίζω τουλάχιστον) οικογένεια, και νομίζω ότι πρέπει να κάνω το καλύτερο που μπορώ, για όλους: γονείς, συγγενείς και κατ' επέκταση στη σχολή, στη δουλειά, στους φίλους, στο σύντροφό μου.. Αλλά ποιά είμαι εγώ? γιατί δε μπορώ πια να γράψω στο ημερολόγιό μου? τί θέλω να κάνω?

αυτή είναι η ιστορία μου. χαίρομαι που σε βρήκα. καλό βράδυ *****

2/11/10 12:02 π.μ.  
Blogger Ferdinand+Miranda said...

γεια. γράψε μας τι σκέφτεσαι!!

26/11/10 7:32 μ.μ.  

Δημοσίευση σχολίου

<< Home